Een huis (ver)kopen houdt u dag en nacht bezig, daarom helpt Mennes voor Wonen u hierbij, juist in deze tijd. En goede communicatie is hierbij ontzettend belangrijk. Als klant wilt u immers constant op de hoogte worden gehouden over de (ver)koop. Wij doen dit vooral via ons digitale platform Move, waar u 24/7 toegang toe heeft. Uiteraard komen wij altijd eerst thuis bij u langs, omdat wij persoonlijk contact met u heel belangrijk -én prettig- vinden.
Jaren geleden liep je bij de makelaar het kantoor binnen voor fotopresentatievelletjes van te koop staande woningen. Die functie is voor 95% overgenomen door www.funda.nl en de eigen website van de makelaar. Zo is oriënteren op ieder gewenst tijdstip mogelijk. Veel foto's en uitgebreide tekst met plattegronden staan op de website, wat ideaal is voor deze eerste fase in het zoekproces.
Het digitale dossierOns digitale dossier is ontzettend uitgebreid, omdat alle telefoonnotities geregistreerd worden. Dit systeem levert op dat het digitale dossier veel uitgebreider is dan vroeger het geval was. Op die manier kunnen we alle klanten goed, duidelijk en snel te woord staan." |
Via Move kunt u 24/7 precies zien wat er tot nu toe aan de verkoop van uw woning is gedaan. Wanneer er bijvoorbeeld een bezichtiging is geweest, dan laten we u via Move weten hoe de bezichtiging gegaan is en wat de reacties waren van de kijkers. In plaats van een snel telefoontje, kunt u via Move rustig de resultaten bekijke wanneer u dit zelf wilt. Als er nieuwe dingen op Move staan, dan krijgt u hier een e-mail over. U weet dus meteen wanneer er iets nieuws geplaatst is. Alles wordt vastgelegd en blijft vastgelegd, dus mocht u later de reacties nog eens willen bekijken, dan kan dat zonder enige moeite! Move is er dus om alles vast te leggen over de verkoop van uw woning.
Een andere functie van Move is dat woningen foutloos op Funda gezet kunnen worden. Mennes voor Wonen reikt de klanten via Move foto’s, teksten en kenmerken aan van hun woning. Zo kan de verkoper controleren of de gegevens kloppen en of er nog gegevens toegevoegd of weggelaten moeten worden. Is alles goedgekeurd? Dan wordt de woning gepubliceerd op Funda. Makelaar en klant werken op deze manier samen op het huis foutloos op Funda te zetten.
Uitgebreide brochureWij maken een uitgebreide brochure van uw woning (inclusief bouwkundig rapport) en stellen die online beschikbaar voor belangstellenden. Als de bezichtiging plaatsvindt, zijn geïnteresseerden dus al helemaal op de hoogte, ook van de technische staat van het huis. Zo kan de makelaar zinvol en efficiënt ondersteunen tijdens de rondgang in uw woning. Jonnie Mennes
|
Voor iedereen zijn wij op werkdagen van 08:30 tot 17:00 uur telefonisch bereikbaar! Zo kunnen geïnteresseerden voor uw woning ons voor en na werktijd goed bereiken. Wij maken daarbij geen gebruik van call-centers, u wordt altijd te woord gestaan.
Met ons telefoniesysteem hebben we de mogelijkheid veel vast te leggen van de gesprekken die wij voeren met klanten, collega’s en potentiële kopers. Zo is Mennes voor Wonen in staat om de klant achteraf gedetailleerd te vertellen over gesprekken met belangstellenden. Dat is immers vast gelegd. Alle gegevens en vorderingen worden dus bewaard in een elektronisch dossier, die te allen tijde terug te kijken is. Ook zijn alle werknemers van Mennes voor Wonen op deze manier goed in staat u te helpen wanneer u belt. Iedereen is immers goed op de hoogte. Dit is een stukje communicatie naar de klant toe.
Aanbod en vraag treffen elkaar bij de makelaar. Mennes voor Wonen maakt gebruik van het NVM-uitwisselingssysteem. Met dit systeem weet u als zoeker zo snel mogelijk of er een huis beschikbaar is dat aan zijn of haar wensen voldoet. Mocht u uw woning willen verkopen, dan is het voor u belangrijk dat een woning sneller verkocht wordt wanneer veel zoekende opdrachtgevers van alle makelaars deze woning aangeboden krijgen. Wilt u meer informatie over het NVM-uitwisselingssysteem? Klik dan hier.
Wij helpen u graag? Bel ons op 050 - 527 20 20 of neem contact op.